سرطان معده چگونه به وجود می آید؟

سرطان معده چگونه به وجود می آید؟

درمان سرطان معده در اصفهان

معمولاً سرطان معده (معده) از پوشش داخلی معده شروع می شود و در طی چندین سال به آرامی رشد می کند و علائم کمی ایجاد می کند.

دکتر فرزانه نیکوبین در اصفهان هستند و متخصص رادیوانکولوژی اصفهان و همچنین شیمی درمانی و پرتو درمانی می باشد.

متخصصان سرطان معده مراقبت های جامعی را برای افراد مبتلا به انواع سرطان معده ارائه می دهند و بیش از هر مرکز سرطان دیگری در ایران افراد مبتلا به این بیماری را مشاهده می کنند.

به لطف پیشرفت در دقت مرحله بندی بیماری و پیشرفت در تکنیک های جراحی، پیشرفت قابل توجهی در تشخیص و درمان این بیماری حاصل شده است. و از طریق آزمایش‌های بالینی ما، ممکن است به درمان‌ها قبل از اینکه در جای دیگری در دسترس باشند، دسترسی داشته باشید.

متخصص-رادیوانکولوژی-اصفهان | دکتر-فرزانه-نیکوبین
متخصص-رادیوانکولوژی-اصفهان | دکتر-فرزانه-نیکوبین

انواع سرطان معده

اکثر افراد (تا 95 درصد) به سرطان معده به نام آدنوکارسینوم مبتلا می شوند که در بافت هایی که پوشش معده را تشکیل می دهند شروع می شود.

سه نوع آدنوکارسینوم وجود دارد:

سرطان معده غیرکاردیا (دیستال).

این نوع سرطان معده ممکن است مربوط به دوره های طولانی التهاب و تحریک در قسمت تحتانی معده باشد. اغلب با عفونت مزمن باکتری به نام هلیکوباکتر پیلوری همراه است و در کشورهای در حال توسعه بیشتر از سایر نقاط جهان شایع است.

سرطان پروگزیمال معده

این نوع سرطان معده از قسمت اول (پرگزیمال) معده شروع می شود و ممکن است تا محل اتصال معده به مری (جایی که مری به معده می پیوندد) گسترش یابد. درمان سرطان معده در اصفهان

این سرطان در ایالات متحده بیش از سایر نقاط جهان شایع است و معمولاً در افرادی که چاق هستند یا مبتلا به بیماری ریفلاکس معده به مری هستند شروع می شود.

سرطان منتشر معده این سرطان تهاجمی به سرعت در سلول های دیواره معده رشد می کند.

این توده یا تومور تشکیل نمی دهد، بنابراین تشخیص آن می تواند چالش برانگیز باشد. متخصص رادیوانکولوژی اصفهان معمولاً در افراد جوان با سابقه خانوادگی بیماری یا سندرم ژنتیکی مرتبط شروع می شود.

متخصص-رادیوانکولوژی-اصفهان | دکتر-فرزانه-نیکوبین
متخصص-رادیوانکولوژی-اصفهان | دکتر-فرزانه-نیکوبین

انواع کمتر شایع سرطان معده شامل تومورهای استرومایی دستگاه گوارش است که از ماهیچه معده یا بافت همبند شروع می شود. تومورهای کارسینوئیدی که از سلول های تولید کننده هورمون معده شروع می شوند و لنفوم که از سلول های ایمنی معده شروع می شود. پیوندهای پیمایش کتاب برای سرطان معده (معده).

برای دریافت نوبت اینترنتی و تسریع در نوبت کلیک کنید.

در صورت داشتن سوال با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید