مزایا و اثربخشی رادیوانکولوژی چیست؟

رادیوانکولوژی در اصفهان

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

مزایا و اثربخشی رادیوانکولوژی

فناوری نتایج بهتری را برای بیماران به ارمغان می آورد
پرتودرمانی (پرتودرمانی نیز نامیده می شود) یک درمان سرطان بسیار موثر با کاربردهای وسیع است. پرتودرمانی در بسیاری از بیماران (چه به تنهایی و چه با سایر روش های درمانی) منجر به درمان سرطان می شود و علائم را تسکین می دهد یا بقا در سرطان های پیشرفته را طولانی می کند. نقشهای اثبات شده تقریباً برای همه انواع سرطان وجود دارد.

پرتودرمانی یک روش درمانی بسیار هدفمند است که به طور دقیق سرطان را در هر نقطه از بدن کنترل می کند. این امر باعث می شود سلول های سرطانی کشته یا کاهش یافته و در عین حال از اکثر اندام ها و بافت های دیگر بدن محافظت شود.

دکتر فرزانه نیکوبین ، متخصص رادیوانکولوژی اصفهان ، هورمون درمانی ، پرتو درمانی و  رادیوانکولوژی در اصفهان  می باشند که با استفاده از این تکنیک های مدرن و روز دنیا میتوانند انواع سرطان را درمان و از پیشرفت آن جلوگیری کنند.

رادیوانکولوژی در اصفهان
رادیوانکولوژی در اصفهان

 

پرتودرمانی به 40 درصد از درمان های سرطان در سراسر جهان کمک می کند و همچنین کیفیت زندگی بسیاری دیگر را بهبود می بخشد. با وجود این مزیت بزرگ ، هزینه کل پرتودرمانی برای دولت مشترک المنافع کمتر از 9 سنت به ازای هر دلار هزینه شده برای تشخیص و درمان سرطان است. هر سال از زندگی نجات یافته در استرالیا با پرتودرمانی ، کمتر از یک سال با استفاده از سایر درمانهای سرطان برای ما هزینه دارد. به عبارت دیگر ، پرتودرمانی یک درمان سرطان بسیار مقرون به صرفه است.

پیشنهاد مطالعه: سرطان پروستات

یکی از دلایلی که پرتودرمانی بسیار مقرون به صرفه است این است که معمولاً به عنوان درمان سرپایی انجام می شود.

افراد می توانند برای ویزیت های کوتاه مراجعه کرده و اغلب به فعالیتهای عادی خود ادامه دهند. اگرچه راه اندازی مراکز پرتودرمانی گران است ، اما یک دستگاه درمانی معمولی (شتاب دهنده خطی) می تواند روزانه بیش از 30 بیمار را تا 10 سال درمان کند.

در بسیاری از سرطان های شایع ، مانند سرطان سینه ، سرطان روده ، سرطان رحم ، سرطان پوست و سرطان پروستات ، پرتودرمانی در صورت کاهش قبل یا بعد از جراحی در کاهش خطر عود سرطان بسیار مثر است. در برخی از سرطان ها (به عنوان مثال (سرطان پروستات ، سر و گردن ، مثانه ، ریه ، دهانه رحم و پوست) ، پرتودرمانی ، با یا بدون دارودرمانی ، می تواند به عنوان اصلی ترین درمان درمانی مورد استفاده قرار گیرد و از این طریق از خطرات جراحی جلوگیری می شود.

رادیوانکولوژی در اصفهان
رادیوانکولوژی در اصفهان
برای برخی از سرطان هایی که درمان آنها بسیار پیشرفته است ، پرتودرمانی برای درد و سایر مشکلات ناشی از سرطان مانند خونریزی از ریه یا مثانه بسیار مثر است. به عنوان مثال ، درد در استخوان های ناشی از گسترش سرطان می تواند به طور قابل توجهی بهبود یابد یا در حدود 75 of از بیماران به طور کامل برطرف شود.

پیشرفتهای تکنولوژیکی جدید در پرتودرمانی با بهبود سریعتر ، دقیقتر و م lifeثرتر ، زندگی بیماران سرطانی را در سالهای اخیر بهتر کرده است. سرمایه گذاری مداوم در فناوری جدید بسیار حیاتی است ، بنابراین استرالیایی ها و نیوزلندی ها (مانند همه کشورها) می توانند از پرتودرمانی با کیفیت بالا و درجه یک بهره مند شوند.

دکتر فرزانه نیکوبین ، متخصص رادیوانکولوژی اصفهان ، هورمون درمانی ، پرتو درمانی و  رادیوانکولوژی در اصفهان  می باشند که با استفاده از این تکنیک های مدرن و روز دنیا میتوانند انواع سرطان را درمان و از پیشرفت آن جلوگیری کنند.

برای دریافت نوبت اینترنتی و تسریع در نوبت اینجا را کلیک کنید.

در صورت داشتن سوال یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید